frekvencak 1f/1f/0,75kw/7.0A nastaveni ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Prosinec 23 15:40:24 CET 2017

Určitě vyřadit opožděné spuštění.
Jednofázové FM pro správný rozběh musí řídit motor od samotného startu.
Tam se to dělá tak, že na malou chvilku pustí do motoru celých 50Hz, aby
se motor trochu pohnul a odezněly přechodové děje. Pak tu frekvenci
sníží a už po rampě najíždí na požadovanou frekvenci.
1f měniče nejsou jednoduchá zařízení. Taky je dělá málokdo, rutinně
a ve velkém je dělá snad jen Invertek (určitě má spoustu věcí
patentovaných).

A ty skutečné parametru motoru tam rozhodně zadejte. Pokud byste
jel stále na 50 Hz nebo víc, tak by to nebylo nutné, protože proud si omezí
sám motor svou indukčností. Ale když jede na nízkých kmitočtech, tak
tam omezení musí dělat měnič, motor by do sebe pustil klidně mnohem víc.

PL