Re: EET - kolik to teda reálně stojí?

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Sobota Prosinec 23 09:20:04 CET 2017

Viděl jsem jak se v cukrárně zápasila s EET a závěr byl se po pracovní
době tomu věnovat jinak pokuty....

Nebyl to výkřik, ale pláč.

Proč stát má takovéto termíny a pokuty. DPH odvádím do 25 po skončení
období, proč najednou tak tvrdá politika termínů, pokut, hlášení,?

To jako když jim nejde EET, tak druhý den neodjedou na dovolenou ?

A to co se pokazí se pokazí zrovna v ten nevhodný okamžik.

Jirka