Re: EET - kolik to teda reálně stojí?

AZE aze na seznam.cz
Pátek Prosinec 22 17:59:48 CET 2017

Sledoval jsem diskuze na toto téma docela dlouho.
"Kdo si jako myslíte, že ty zvýšené náklady zaplatí? No přece
spotřebitelé,.."
Tak na to zarytí a spravedliví koblihožrouti odpovídají, že jim to nevadí,
že si rádi připlatí, jen když konečně Bureš ty zlodějské osvč skřípne ti
konečně začnou platit daně. Nějak jim nedochází, že tržby (či příjmy) nejsou
totéž, co daně.
Smutné.
aze

A to stále není to nejhorší. Nejhorší je, že podnikatelé, ať drobní, tak
středně velcí, jsou považováni automaticky za zloděje a podvodníky,
kteří neplatí daně. A není to jen doména těch chudých duchem, tímto
názorem je prolezlá státní správa, velké firmy i akademická sféra.
Dneska je úplně běžné chovat se k samostatným lidem jako ke kulakům v
padesátých letech a málokdo má odvahu otevřít hubu a někoho se zastat.
Jen u mé mámy byl finančák od zavedení EET několikrát. A stát dělá
všechno proto, aby se udávání, fízlování a šmírování stalo normálním
stejně jako za normalizace (viz účtenková loterie).

A otázka na závěr, kterou mi mezitím zodpověděl Petr Zahradník.
Kdo si jako myslíte, že ty zvýšené náklady zaplatí? No přece spotřebitelé,
máma se pást nepůjde, takže při přepisování seznamu zboží do nové kasy
"aktualizovala" ceny.

Standa