medialni hvezda - https://ekonomika.idnes.cz/eet-uctenky-nezaevidovane-trzby-financni-sprava-pokuty-obchodnici-si-stezuji-1ya-/ekonomika.aspx?c=A171218_194918_ekonomika_lre

Čtvrtek Prosinec 21 10:57:09 CET 2017

Dne 21. prosince 2017 9:27 ZU1234 <zu1234 na seznam.cz> napsal(a):
> Nejsem makroekonom, ale myslím že daně/ceny nejsou příliš vysoké, pokud za
> to dostanete kvalitní produkt.
> Pokud víte opak, přestáváte spolupracovat a hrabete pro sebe.

Jak kvalitní produkt lidé dostávají, o tom se znovu a znovu
přesvědčují při jednání s úředníky nebo při práci policie. Nebo když
musí nedejbože jet po D1.

> Stát (města, úřady, nemocnice, vědci, školy, armáda) je hrozně rozežraný a
> utrácí peníze velice lehce, jak jinak, cizí peníze se utrácejí nejlépe.
>
> Ale lidé to asi chtějí - vždyť i oni osobně považují utrácení za projev
> prestiže a vítězství.

Nevím jak kdo, ale já osobně nepovažuju za projev vítězství, když stát
utrácí moje peníze za nesmysly nebo různé na první pohled předražené
věci. Např. kilometr cyklostesky dražší než kilometr dálnice, kilometr
kolejí dražší než kilometr dráhy pro TGV, rozhledny v nížině, ze
kterých není nic vidět, 450 milionů za zbourání jakéhosi vepřína...

P.K.