medialni hvezda - https://ekonomika.idnes.cz/eet-uctenky-nezaevidovane-trzby-financni-sprava-pokuty-obchodnici-si-stezuji-1ya-/ekonomika.aspx?c=A171218_194918_ekonomika_lre

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Prosinec 21 10:00:58 CET 2017

Výdělek - daně = majetek. To finanční úřad má. Proč tedy EET ? Proč budu
buzerovat někoho kdo si sotva vydělá, chci mu posílat sociální dávky ?
Pokud má velký majetek a neplatí daňe, tak to je finančák, EET nepotřebuji.

Evropa je strašně pozadu oproti USA. Není tam takový zákonný, biro tlak.
Pokud někdo zkrachuje tak se po něm nechce jako dnes po a.s, s.r.o. či
živnostnících. Byl jsem na přednášce a docela mě to zaujalo. Samozřejmě
každé má své, ale tohle mě zaujalo. Kapitalizmus je tam mnohem dravější
než tady.
Jirka