OT: Aku retezova pila ??

mcmlxxx mcmlxxx na hantec.cz
Sobota Prosinec 16 23:07:27 CET 2017

Aaa, pravda , Aku, špatně sem četl. Nevim jak dlouho vydrží Aku řezat, nemám Aku věci rád. Do baterky nevidim. Taky jezdím řezat i mimo dům takže potřebuju mít jistotu že pila pojede. Dnes sem zrovna byl dělat vývrat v sadu s tou stigou a max spokojenost. Kupoval sem ji v akci za 3500 a byl k ní i olej a druhý řetěz.

⁣Odesláno z TypeApp ​