OT: Aku retezova pila ??

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Sobota Prosinec 16 22:43:13 CET 2017

Aku pile se asi tak kabel neplete.

Videl jsem typka s aku Husquarnou.
Moc me nezaujala, prislo mi to spis jako pizlani.
Do 6.000 se nevejde. A ze by byla o tolik lehci nez stejne mala benzinovka,
to taky nebyla.
Elektricka na kabel je lehci, jenze prave nema ty baterky, ktere ten rozdil
zas trosku smaznou.
Pokud je ta tycovina uz na dvore, tak bych byl skoro pro cirkuli. Pripadne
zvazit, jestli vadi kabel.
Do terenu mensi beznin - dobiji se dolitim :)

PK