ZOTAC ID41 darek, ovladace / idelani konfigurace sw. ?

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Sobota Prosinec 16 21:06:15 CET 2017

Dobry den vsem,
nejsem si jisty komu jsem poslal DVD se dvemi CD s drivery a SW k PC
ZOTAC ID41, byl to nekdo z poslednich a prave mozna prave p. Kubat.
Drive jsem ta CD nemel k dispozici.
Jedna se o dve CD :
Jedno je oznacene jako "WiFi / BT Driver Disk" a druhé jako " DRIVER
INSTALLATION CD"
Na obalu jednoho z nich je nalepka s informaci:
Please only use the fallowing driver installers if you are using a
64-bit Windows (7/Vista) operaring system
* Intel Chipset Driver
* Realtek HD Audio Driver
* NVIDIA ION Graphic Driver
* Realtek PCIE LAN Driver
* Atheros WIFI Driver (Optional)
* USB 3.0 Guide (Optional)
* USB 3.0 Driver (Oprional)
* MassStorage Driver (Optional)

Co se tyka prehrani BIOSu, tak doporucuji opatrnost. Nemel jsem moc
prilezitosti a hlavne casu to moc zkoumat.
Setkal jsem se se dvema BIOS programy.
05/05/11     A169PA07  nesetkal jsem se s problemem
dale
08/01/12     A169PA11 byl pokud vim jem u jednoho PC a to se mi nezda
uplne vporadku. Je zpomalene pri instalaci Windows.
Zkusim zjistit proc, to PC je tady u mne a limituje mne pouze cas, ktery
tomu mohu venovat.

Co se tyka BIOS programu, tak jsem nasel dve verze a to:
169_0321.ROM           250FA169x02ZT
169_1114.ROM           250FA169x03ZT a 250FA169x04ZT

Jaky je vhodny BIOS pro vase PC jde rozeznat na hornim odnimatelnem viku
PC a rozhodujici je 02ZT, 03ZT, 04ZT.
Vzhledem k tomu, ze tato vika mohla byt zamnenena tak tato informace
nemusi byt spravna.

Nemam nyni moznost to prozkoumat, ale moznost zjisteni zda jde o verzi
02,03 nebo 04 je asi mozne ziskat v BIOSu nebo pri startu PC,
mozna na zakladni desce.

Sam jsem tyto informace dostaval postupne a tak budu rad pokud se
soucasni uzivatele podeli o svoje zkusenosti.

Hezky den vsem,
Jindra Polivka