ZOTAC ID41 darek, ovladace / idelani konfigurace sw. ?

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Sobota Prosinec 16 19:04:55 CET 2017

prikladam ovladace s cd, ktere jsem dostal, kdyby nekomu chybely": https://ulozto.cz/!pJHFzrfFT6il/zotac-id41-disc-1-2-zip
tomik

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Kubat Tomas
Sent: Saturday, December 16, 2017 11:46 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: pc: ZOTAC ID41 darek, ovladace / idelani konfigurace sw. ?

dobry den.
poridil jsem si jako nekolik ostatnich pdi PC ZOTAC ID41(atom D525/gk NVIDIA ION), od p. Polivky a pro malo casu jsem se mu venoval jsen chvili .
prvni poznatek, nainstalovane win7/64/pro, ovladace z posledni z webu, jen nevim jestli vsechny nainstalovane(biosy, chipsety atd).
film fulhd pres dvi na monitor 1900x1200 se nepovedlo rozjet , pousteno pres VLC player.
pak jsem nainstaloval ovladace grafiky z prilozeneho cd, jsou tam dvoje, tak uz nevim ktere a fulhd film z mkv jel plynule, z fulhd z avi se sekal.
nevim jestli je problem treba to nadstandartni rozliseni 1900x1200, nebo treba 64b win ?
pokud mate nekdo odladenou nejakou sestavu pro max. vytezeni tohoto pidi pc budu vdecny za zkusennosti .
ted jsem to predal diteti, at experimentuje, tak mozna jeste neco zjisti.
preji klidny predvanocni  cas.
tomik.