3D tiskarna - firmware

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 14 14:03:58 CET 2017

PLA se da lepit vterinakem?

Od: Petr Simek
Odesláno:čtvrtek 14. prosince 2017 13:15
Komu: HW-news
Předmět: RE: 3D tiskarna - firmware

On Thu, 14 Dec 2017, Michal Grunt wrote:

> Takže foukat na nej nebo nefoukat? Nemate priklad jak nastavit sli3er a
> ochlazovani abs vyrobku? Je mi jasny, ze zalezi zase na spoustě dalších
> věci (výkon ventilátoru, tvar trysky ofuku˙˙), ale pro nazornost.
> Dekuji.

No ja byl poucen ze na ABS se nefouka. Cena za to je, ze se trhaji
vyssi tenkostenne kontrukce. I kdyz vzpominam ze kdyz jsem zacinal
tak jsem nechal na ABS foukat a taky se neco vytisklo, ale pak uz
jsem to neopakoval tak nevim. Bud zesilit steny adekvatne k vysce
nebo pouzit jiny material. PLA ma teplotni omezeni, PETG zase vyssi
cenu a horsi barvy. Tezko radit.