3D tiskarna - vyber (bylo firmware)

Milan B. milan na bastl.sk
Čtvrtek Prosinec 14 09:07:47 CET 2017

A preco hned PC?

Na tlaciarni mam rovno nadratovane  RPi a na nom mam repetier server.  Z
PC uploadnem do repetier servera a ten si uz bezi nezavisle, bez PC.
Este sa mi nestalo, ze by to padlo.

Repetier serverma web rozhranie, ked treba viem sa pozriet na stav tlace
aj cez mobil. Ovladat tlaciaren viem cez mobil aj z PC. Za peniaze je
moznost pripojit web kameru. Kto je lakomy, moz pouzit octoprint, ktory
hra podobnu ulohu ako repetier server, tam je ta kamera zdarmo (stav
projektu nesledujem, v case ked som skusal mal par malych, ale pre mna
dolezitych nedostatkov). S Octoprint sa da zit aj bez repetier hosta,
samotny slic3r ma priamy upload na octoprint server (ale tu mi u slic3r
vadilo, ze gcode generuje automaticky po zmene nastaveni, co nebolo vzdy
vhodne a  autori odmietali svoj pristup zmenit)

Riesenia so servrom prinasaju dost velky komfort, a - ako som povedal -
nepamatam si, ze by mi tlac padla. A ze tie moje tlace s 0.2mm tryskou
nieco trvaju....

SD karta a tocenie cudlikom na tlaciarni - naozaj nevidim ziadne vyhody.

-m-