3D tiskarna - vyber (bylo firmware)

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Čtvrtek Prosinec 14 07:25:01 CET 2017

teda pri tisku v radech hodin, me max. 5min nahrati nezachrani  :-).  stejne pak kontroluju jestli se povedl start, abych tiskarnu mohl opustit. pri opakovanem tisku toho sameho uz to neni potreba a verim ji.
pri dokonceni neceho maleho, pokusu kolem 30min, pak nasilim dochlazuju ABS, aby mi pod 50°C odpadlo ze skla a mohl jsem jet hned znova.
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Simek
Sent: Thursday, December 14, 2017 7:15 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: 3D tiskarna - vyber (bylo firmware)

On Thu, 14 Dec 2017, Kubat Tomas wrote:

> ja tedy jakoukoliv moznost vyuzit techniku bez pc vitam.
> tisknu jen z sd*karty a nevidim jediny duvod,  co by mi tisk z pc prinesl ? Od startu tisku po konec je to stejne akce "na prvni dobrou" nebo konec, tak proc dalsi kabely a elektrika ?

No kdyz mam PC tak nastartuju repetier, v nem hned zapnu vyhrivani podlozky a trysky. Mezi tim si stahnu stl-ka , natahnu veci co chci tisknout na plochu - muzu si vybrat kolik a pripadne to nejak jinak zorientovat a rozlozit. Pak spustim slicer a tisk, podlozka se mezi tim uz  nahrela a jede to hned....