3D tiskarna - vyber (bylo firmware)

Josef Šíp sip na raab.cz
Čtvrtek Prosinec 14 08:30:35 CET 2017

Kdo chce web rozhrani i s obrazem podivejte se na https://octoprint.org/
Pouzivam několik let a naprosta spokojenost.
K Raspberry pripojite přes USB 3D tiskárnu, pripojite kameru a pak přes web
vse bez ntb  ovladate, tisknete,.... :-)
Doporucuju

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of David Obdrzalek
Sent: Thursday, December 14, 2017 7:31 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: 3D tiskarna - vyber (bylo firmware)

Ja taky radsi tisknu z karty nez primo z ntb. Driv se mi obcas stavalo, ze se ntb zamyslel na tak dlouho, ze se tiskarne vyprazdnil buffer a zaclo to skubat. Dvakrat se mi ntb uspal a jednou jsem ho dokonce sam vypnul ja, protoze jsem proste zapomnel, ze je pripojeny k tiskarne. Vytazeny kabel u stare tiskarny zpusobil okamzite preruseni tisku. Takze za me, stedovek je ten spis ten kabel :-)

D.O.