3D tiskarna - vyber (bylo firmware)

Čtvrtek Prosinec 14 07:30:39 CET 2017

Ja taky radsi tisknu z karty nez primo z ntb. Driv se mi obcas stavalo, ze se ntb
zamyslel na tak dlouho, ze se tiskarne vyprazdnil buffer a zaclo to skubat. Dvakrat
se mi ntb uspal a jednou jsem ho dokonce sam vypnul ja, protoze jsem proste
zapomnel, ze je pripojeny k tiskarne. Vytazeny kabel u stare tiskarny zpusobil
okamzite preruseni tisku. Takze za me, stedovek je ten spis ten kabel :-)

D.O.