Re: rušení od DC/D měniče

balu balu na k-net.fr
Čtvrtek Prosinec 14 08:15:33 CET 2017

neukazali ste o co ide (ani schemu ani foto), takze varime z vody a
naozaj uzitocnu radu urcite nedostanete.
Zem je velmi zlozity koncept, ale v principe je to vec, do ktorej sa
sadi mrkva. Pokial sa bavime o ruseni suhlasnym modom, treba ho
zablokovat o referencny potencial, ktory sa obcas nazyva "zem", ale
nemusi to byt referencny potencial primarnej strany, predpokladam, ze
cely fotodetektor na sekundarnej strane je v nejakej krabici, alebo ma
nejakym sposobom definovany referencny potencial (ten moze plavat na 6kV).

Naozaj by pomohlo ukazat o com sa bavime :-) Mozete kludne sukromne.

b.