Re: rušení od DC/D měniče

balu balu na k-net.fr
Středa Prosinec 13 17:45:23 CET 2017

ked vyrazne pomohla uprava "zeme" tak tlmivka veci urcite zhorsi.
Znamena to, ze menic, ktory ma zjavne vysoky impulzny odber nema
dostatocne tvrdy zdroj vo svojej blizkosti a taha prud cez celu dosku.
To potom sposobuje zvlnenie na napajacej zbernici celeho obvodu a
magneticke pole.

Ak sa prida tlmivka do serie pomery sa pravdepodobne este zhorsia, lebo
menic bude mat na vstupe velmi velky pokles napatia a prestane fungovat.
Impulzny prud cez tlmivku neprejde a menic nebude mat odkial cucat.

Ak uz trvate na oddeleni od vonkajsieho sveta tak potom cely LC filter,
dostatocne vysoka kapacita, ktora pokryje odber pocas polperiody a
tlmivka, ktora to oddeli od zvysku obvodu. Hodnoty neskusat, ale
vypocitat podla znameho zatazenia a spinacej frekvencie.

Suhlasny mod na galvanicky oddelenom sekundari sa da potlacit pripojenim
obidvoch vystupov menica cez kapacitu na zem (nie len kondenzator medzi
+ a - vystupu, to funguje len na rozdielovy mod).

b.