3D tiskarna - firmware

Milan B. milan na bastl.sk
Středa Prosinec 13 05:24:21 CET 2017

On 12.12.2017 12:51, Milan B. wrote:

> Aky slicer pouzivate? Ak Slic3r, vecer mozem poslat nastavenia, ktore
> pouzivam (a zmerat cas tlace kocky 20x20x20 s 0.4mm tryskou - ja
> tlacim vacsinou s 0.2mm, tam su vsetky casy 8x dlhsie :( ).
>
> Co znamena nakrmenie 200%?

Tak som to odmeral. Kocka 20x20x20 sa da zvladnut za 20 minut, ale nic moc.

honeycomb 25% infill (moj oblubeny), vrstva 0.2mm - 36 minut
3d honeycomb 15% infill, vrstva 0.2mm - 29 minut
3d honeycomb 15% infill, vrstva 0.3mm - 20 minut - ale to je uz taky draft

Vsetko je to pri rychlosti perimetre 60mm/s, infill 80mm/s, top 25 mm/s
a prva vrstva 30mm/s (obvykle tlacim pomalsie, kvalita je lepsia)

Na obrazku su vytlacky zlava doprava v tom poradi:
https://static.bastl.sk/rozne/kocky.jpg

Naozaj mate 0.4mm trysku? Ak je treba umelo navysovat rozne parametre,
mozno nesedi rozmer. Tryska 0.5mm  uz ma o 60% vacsi prierez...