Re: rušení od DC/D měniče

balu balu na k-net.fr
Úterý Prosinec 12 18:32:26 CET 2017

Naopak, "zemou" by som prave zacal. Bolo by treba vidiet konkretnu realizaciu, ale v 99% pripadov je obvod zle navrhnuty/zrealizovany pre inpulzny odber.
Vysoke di/dt koli absencii vstupneho kondenzatora, alebo vysoke du/dt lebo si menic musi tahat ten skaredy impulzny prud cez dlhe draty s monstroznou indukcnostou.
b.