Re: Stabizátor 12V

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Úterý Prosinec 12 09:10:26 CET 2017

Ja na to použil pro stejne PLC obvody mcp 9700 jestli si dobre vzpominam.
Bylo to celkem stabilni a i presne vramci moznosti a co je dulezite staci
vam napajeni 5V a cca 9kč na jeden vstup. Dela se to tusim ve dvou radach
jedna ma 10mV na stupen a druha ma 19.5 mv na stupen. Mne stacilo rozliseni
0.5 stupne ve vasem pripade bych pasmo ktere potrebujete vhodne zvysil
operakem.

Dne 11. prosince 2017 21:02 Martin Záruba <swz na volny.cz> napsal(a):

> Jasně. To je nejlepší řešení. Musím se podívat do DS. TL431 jsem nikdy
> nedělal. O kolik je lepší než 7812
>
> Martin Záruba
>
> Dne 11.12.2017 v 20:41 gatilo napsal(a):
>
>   11.12.2017, 20:33:52

>>> Tzn. tohle, ve verzi 1215 a za tím nějakej přesnej LDO stablík, nebo ten
>>> OZ+ref.