Re: OT: Zase ta pošta :-)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Prosinec 10 17:41:34 CET 2017

Pro ilustraci sem dávám jeden e e-mailů .. co je na tom opravdu zábavné, že
dodavatelské firmy už se i omlouvají za výpadky České pošty.
Nikdy, opravdu nikdy se mi nestalo, že by se mi někdo z České pošty
omluvil, že nedodrželi termín, že něco nestihli, nebo nedoručili a
ztratili.
Snad mi bude odpuštěna malá obrázková příloha.

Dobrý den,
omlouváme se za výpadky České pošty. V současné době evidujeme několik
desítek zásilek které visí na DEPU Praha SPU 022. S Českou poštou se
snažíme být v kontaktu, ale bohužel nám nezbývá než být trpěliví. Tento
týden dle informací od zákazníků se podařilo doručit balíčky podané
27.11.2017.
Poprosíme tedy o trpělivost i Vás. I kdybychom v tuto chvíli Vaši zakázku
zopakovali, bude vyrobená nejdříve za 3 dny a téměř všichni dopravci dnes
negarantují dřívější doručení než za 3 - 4 pracovní dny. Proto pevně
věříme, že se vše v dobré obrátí a Vaše zakázka se dá brzy do pohybu a
Česká pošta ji doručí.

Reklamovat pozdní dodání můžeme, k reklamaci se však pošta vyjádří za měsíc
a jakmile balíček najdou, reklamaci zamítnou. Proč jeden balíček podaný ve
stejný den doručí a druhý ne, opravdu netušíme.

S pozdravem,

Lokajíčková, 24Print

Bez
virů. www.avast.com