Re: OT: Zase ta pošta :-)

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Neděle Prosinec 10 14:57:26 CET 2017

> Myslím, že pošta má tu úspěšnost doručení vysokou a těch problémových
> případů budou jen nějaká promile. Jenomže je o nich víc slyšet.

Tak mi řekněte, proč třeba mall.cz má na infolince vedle hlášky o
nahrávání hovoru i hlášku o tom, že Česká pošta doručuje pozdě?

Vloni měli problémy s obyčejnými balíky, ty pouštěli v Malešicích na
kolotoč jen o víkendu, letos nedoručují už ani balíky do ruky.

Osobně si myslím, že je to důsledkem inovace doručovací procesu, kde i
lokální zásilky jedou na kolotoč. Dříve pošťačky přeškrtly známku a
poštu doručily o dvě schránky vedle, dneska seberou ze schrányk všechno
a hurá s tím do Prahy.

Celý svět dobývá sdílená ekonomika, lokální vazby a decentralizace, ale
pošta postupuje přesně opačně.

Standa