3D tiskarna - firmware

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Prosinec 8 16:08:37 CET 2017

OK, objednal jsem Gembird PLA, snad si to vyzvednu cestou z prace, nejaky
ofuk vyrobku vymyslim - 50mm vetrak + karton + lepici paska + dvaapulka drat
neni sice technicky to uplne nejcistsi reseni, ale zato vsechno z toho najdu
doma a pro prvni pokusy by to mohlo vyhovet.

A k te novejsi verzi - no to by bylo fajn, kdybych vedel, jaka je ta starsi
:) Na displeji mi to napise neco jako "Mendel ready", ale to je vsechno, co
o tom tusim. Takze co do toho? Marlin, Repetier, neco uplne jineho?

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Milan B." <milan na bastl.sk>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, December 08, 2017 3:42 PM
Subject: Re: 3D tiskarna - firmware

Zacat asi s PLA - namontovat ventilatory nie je az taky problem a da sa
rychlejsie dopracovat k nejakemu vytlacku. Dlhe nahrievanie podlozky pre
ABS, problemy s prichytenim prvej vrstvy a odtrhavanie od podlozky mozu
sposobit depresiu.

PLA Gembird z Alzy je OK, pouzivam ho pri tlaci s 0.2mm tryskou bez
problemov.

K tomu firmveru - nahradte ho novsou verziou :)

-m-