3D tiskarna - firmware

Milan B. milan na bastl.sk
Pátek Prosinec 8 15:42:21 CET 2017

On 12/8/2017 3:33 PM, Pavel Kutina wrote:
> A ještě jeden dotaz, když se tu ta diskuse tak hezky rozjela :)
>
> Pro první pokusy PLA nebo ABS? Jak čtu fóra, asi většina začíná na PLA
> (ale není to pravidlo), což znamená niží teplotu podložky (pokud je
> vůbec vytápěná), ale zase asi nutnost chlazení modelu a lepšího
> chlazení extruderu, je to tak? Jde mi v podstatě hlavně o to, kterou
> roli teď objednat, dostal jsem k tomu pár metruů (doslova) neznámého
> složení, takže mne stejně čeká nákup materiálu (asi Alza, mám je v
> podstatě za rohem, takže PLA nebo ABS Gembird - je to použitelné?)

Zacat asi s PLA - namontovat ventilatory nie je az taky problem a da sa
rychlejsie dopracovat k nejakemu vytlacku. Dlhe nahrievanie podlozky pre
ABS, problemy s prichytenim prvej vrstvy a odtrhavanie od podlozky mozu
sposobit depresiu.

PLA Gembird z Alzy je OK, pouzivam ho pri tlaci s 0.2mm tryskou bez
problemov.

K tomu firmveru - nahradte ho novsou verziou :)

-m-