Nakmitavani signalu 12kHz

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Prosinec 7 13:44:24 CET 2017

Hmmm, zajimave...jeste jsem zapomnel napsat, ze ten signal urcite neni
vyslovene lokalni - radio mame v obyvaku, na basu hraju v dilne ... a vsude
je to silne. Muzu to projit a zkusit zda se to nekde nejevi silnejsi.

Priznam se, ze nejsem paranoik a ani nejaky hypochondr, ale take se mi to
moc nelibi...stokrat nic umorilo vola.

Svagrovo bracha dela na CTU tak mu zkusim napsat zda neco takoveho neresili.

RV