Nakmitavani signalu 12kHz

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Prosinec 7 12:04:38 CET 2017

Zdravim,

vedlejsi elektronkove vlakno mi pripomenulo neco co uz cca dva roky
pozoruji doma.

Mame doma v provozu elektronkovou Tesla Filharmonii - delal jsem kompletni
repasi a preladeni na zapadni normu.

Nicmene jsem si vsiml, ze se do zvuku primichava piskani - nejdrive jsem si
myslel, ze mi nekde nakmitava neco na koncovem stupni. Vsechno jsem
zkontroloval a promeroval a nic nenasel.

Chova se to tak, ze proste je ticho a najednou zacne pomerne silne piskat z
repraku v podstate presnych 12kHz. Po nejake dobe to utne a je zase chvili
klid. Piska to v podstate v libovolnou dobu.

Myslel jsem si, ze to je fakt nejaky problem s radiem, ale ted co nam
ukradli nastroje (baskytara s aktivni elektronikou) hraju na zalozni basu s
pasivnima snimacema jsem si uvedomil (hlavne hraju take pres sluchatka - v
boxu neni horna takze tech 12kHz to nehraje), ze tech 12kHz slysim i pres
snimace na base.

Mate nekdo nejaky napad co by mohlo bezet na 12kHz? Na bezne menice mi to
prijde hodne nizka frekvence. A prijde mi (podle projevu), ze to musi byt
strasne silny signal...

RV