Cary na LCD panelu

Středa Prosinec 6 19:16:08 CET 2017

Dne 6. prosince 2017 18:11 AZE <aze na seznam.cz> napsal(a):
> "Jinak - tohle je dost specifická vlastnost (která IMHO tu televizi dost
> prodražuje),"
> To snad ne.
> Mám tady několik dní starý settop box TS6820 Twin tuner, krabička menší než
> A5, skoro nic neváží, a ta má dvojici DVB-T/DVB-T2 tunerů s výbornou
> citlivostí, umí záznam 2-3 programů současně a přitom sledovat jiný. Za
> nějakých 1,5k Kč. Kolik z toho je cena samotného twin tuneru?

Nevím, nezkoumal jsem to podrobně, jen jsem si v CZC vyfiltroval Sony
televize se stejnou úhlopříčkou a ceny začínají někde na 18 tisících a
ta vaše vybraná stojí 26. Spíš to bude víc vlastností, než jen ten
twintuner. Já ale nejsem na televizi tak náročný co do funkcí.

U nějakého noname settopboxu je to něco jiného než u značkové
televize, tak to snad bylo vždycky, že noname krabička za pár korun
uměla víc než high-tech televize. Třeba nahrávat dřív televize moc
neuměly, ale u settopboxů to bylo běžné.

P.K.