Cary na LCD panelu

AZE aze na seznam.cz
Středa Prosinec 6 18:11:59 CET 2017

Teoreticky ano. Prakticky ji ale menší prodejny nemají a ve velkých na tom
jede demo z jejich sítě a nemají přivedenou anténu, nehledě na ochotu
perzonálu k nim cokoli nechat připojit.
Takže asi přistoupím na možnost vrácení.
"Jinak - tohle je dost specifická vlastnost (která IMHO tu televizi dost
prodražuje),"
To snad ne.
Mám tady několik dní starý settop box TS6820 Twin tuner, krabička menší než
A5, skoro nic neváží, a ta má dvojici DVB-T/DVB-T2 tunerů s výbornou
citlivostí, umí záznam 2-3 programů současně a přitom sledovat jiný. Za
nějakých 1,5k Kč. Kolik z toho je cena samotného twin tuneru?
Tipuji rozdíl 10 USD.
aze

-----Původní zpráva-----
From: Pavel Kadečka
Sent: Wednesday, December 06, 2017 5:23 PM
To: HW-news
Subject: Re: Cary na LCD panelu

Nejlepší by bylo si to ověřit v nějaké prodejně, kde tu televizi mají.

Další možnost je si tu televizi objednat v eshopu, doma vyzkoušet a
když nebude vyhovovat, vrátit v zákonné lhůtě prodejci.

takže asi nemáte moc na výběr. Pokud to ta televize
nemá, znamená to, že si ji nekoupíte? Má to nějaká jiná televize?

( Radši nepitvám ta smělá prohlášení, co tu padla, že televizi je
vlastně lepší nemít ;-) )

P.K.