Cary na LCD panelu

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Středa Prosinec 6 17:28:52 CET 2017

ja ted planuju prechod na opravdovy 2 tuner satelit a je to presne ta svoboda nahrat si co potrebuji  a pak se na to podivat v rezimu jak chci.
tedy jak film, dokument, sport, reportaz atd.
na to "stahovani" a "trubka" proste nestaci.
takze tuhle vlastnost jako zakladni prioritu chapu.
jen u satelitu je to  4kkc za prijimac + 1kkc za dual_konvertor , tazke normalni cena :-).
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Wednesday, December 06, 2017 5:23 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Cary na LCD panelu

Nejlepší by bylo si to ověřit v nějaké prodejně, kde tu televizi mají.

Další možnost je si tu televizi objednat v eshopu, doma vyzkoušet a když nebude vyhovovat, vrátit v zákonné lhůtě prodejci.

Jinak - tohle je dost specifická vlastnost (která IMHO tu televizi dost prodražuje), takže asi nemáte moc na výběr. Pokud to ta televize nemá, znamená to, že si ji nekoupíte? Má to nějaká jiná televize?

( Radši nepitvám ta smělá prohlášení, co tu padla, že televizi je vlastně lepší nemít ;-) )

P.K.