Cary na LCD panelu

Středa Prosinec 6 17:23:02 CET 2017

Nejlepší by bylo si to ověřit v nějaké prodejně, kde tu televizi mají.

Další možnost je si tu televizi objednat v eshopu, doma vyzkoušet a
když nebude vyhovovat, vrátit v zákonné lhůtě prodejci.

Jinak - tohle je dost specifická vlastnost (která IMHO tu televizi
dost prodražuje), takže asi nemáte moc na výběr. Pokud to ta televize
nemá, znamená to, že si ji nekoupíte? Má to nějaká jiná televize?

( Radši nepitvám ta smělá prohlášení, co tu padla, že televizi je
vlastně lepší nemít ;-) )

P.K.