Podivne zapojeni motorove ochrany

Úterý Prosinec 5 15:16:57 CET 2017

Jasně, proč ne. Dodávají svoje motory (nebo větráky) a k nim svoje
ochrany. Schéma zapojení k tomu dávají taky. Akorát že to tak nikdo
jiný nedělá. K motorům se používají nastavitelné motorové ochrany (a
proud se nastavuje přesně podle štítku motoru) a ochrana bimetalem ve
vinutí je IMHO jen doplňková. Dával jsem tu schéma, jak se používá -
bimetal je v sérii s cívkou stykače. Ta jejich ochrana bez bimetalu v
motoru nefunguje vůbec.

Já jsem se k tomu dostal tak, že dělám rozvaděč, kde je mj. výstup pro
jeden tenhle motor a v rozvaděči musím použít jen povolené výrobce
komponent - a ZIEHL- ABEGG mezi nimi zrovna není. Takže to potřebuju
nahradit nečím normálním. (Už vím, čím, posílal jsem tu schéma.)

P.K.