Podivne zapojeni motorove ochrany

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Úterý Prosinec 5 14:51:18 CET 2017

	A proč nezrecyklovat něco co mám/měl jsem  ve výrobě a navíc mám tu potřebnou spínací část vytestovanou, roky provozu ozkoušenou. Mnohdy je mezi prototypem a sériovou výrobou dost velký kus cesty. Tady si ji naopak výrobce IMHO elegantně zkrátil.

PS:	Nedávno jen tak mezi řečí z revizáka vypadlo, že si elektrikáři "vydělali". Na jednofázové rozvody dali 3fázový chránič a fáze rozvedli dál. Jenže nesepnul "nulák" a bylo vyděláno. (A to by ten chránič měl spínat "nulák" dokonce ve správné časové posloupnosti....)

Radek (benedikt2hw.cz)