Kontgrolka LED na 230V

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Prosinec 5 05:43:00 CET 2017

 5.12.2017, 5:37:22

Nevím zda přesně, zde diskutovaný typ, ale jednu led kontrolku z GM,
jsem měl včera rozebranou a je tam speciální LED, se dvěma chipy,
zapojenými antiparalelně. Hodnotu předřadného R nevím, ale celkem
obstajně svítila (červená) při I cca 0,75 mA.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz