Kontgrolka LED na 230V

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Prosinec 4 23:51:53 CET 2017

A není to naopak, že trám tvoří hobliny?

Pokud je to supersvítivka, tak tam klidně může téct i 0.5mA.
Případně pokud je to nějaký speciál (víc přechodů sériově), tak třeba
ještě míň.
Ale to by nám snadno mohl říct původní tazatel, ať už pohledem na odpor,
nebo
měřením odporu či proudu a ideálně ještě napětí na LEDce.
Ale protože se evidentně vyšších voltů bojí, tak asi ne.

PL