Cary na LCD panelu

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pondělí Prosinec 4 17:11:19 CET 2017

No, malý pozorovací úhel je moje osobní zkušenost z asi 3 měsíců užívání...
Jak se to měří, nevím. Ale ze svého místa u jídelního stolu koukám na
televizi hodně zešikma. Samsung v pohodě, Sony obraz v skoro nebarevný.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com