Cary na LCD panelu

AZE aze na seznam.cz
Pondělí Prosinec 4 16:56:16 CET 2017

Jedna z představ je 65” Sony a rozhodně malým úhlem netrpí, navíc má zdvojené dig. tunery, ale jaké je ovládání v praxi, nevím. Sharp, Finlux, Toshiba, nevím.
aze

From: Pavel Poucha
Sent: Monday, December 04, 2017 4:07 PM
To: HW-news
Subject: Re: Cary na LCD panelu

Sony mi vadila hlavně malým úhlem. je pravda, že porovnávám trochu nesouměřitelné věci, starý Samsung stál 43 kKč, Sony 22 kKč. Ale android podle mne (zatím) do TV nepatří.

Jinak s názorem na sw Samsung vřele souhlasím. Logika ovládání šílená... Ve stejné době jsem koupil asi za 400 Kč čínský SetTopBox, tem proti slavnému Samsungu měl ovládání logické, rychlé... A propojení Blue Ray Samsung s TV Samsung by vydalo na hodně dlouhé vyprávění...

Nicméně nový Samsung má jednoduchý dálkový ovladač, naše babička s ním sice zápasila, ale mě vyhovuje a za půl roku se TV ještě neresetovala. Píši o Samsung UE49MU6402 .

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com