Cary na LCD panelu

AZe aze na seznam.cz
Pondělí Prosinec 4 14:14:27 CET 2017

No to jste mě moc nepotěšil, právě se poohlížím po Sony
Samsunga už nechci, nevím sice, jak je to u Sony, ale náš Samsung má docela debilně řešené ovládání, SW vymyslel někdo, kdo to nemusí používat, nehledě na spoustu nedostatků. Takže Samsung ne, Sony (?), co tedy?
aze

From: Pavel Poucha
Sent: Monday, December 04, 2017 1:46 PM
To: HW-news
Subject: Re: Cary na LCD panelu

Zdravím,

také se mi to na cca 6 let staré TV Samsung stalo, ale čáry nebyly přes celou obrazovku. Nic se s tím dle mne dělat nedá...

(Nakonec jsem koupit Sony, ale z obrazu jsem byl zklamaný, a také neustálé resety Androida otravovaly. Takže jí mají děti u Xboxu a opět jsem koupil Samsung, jejich OS je zatím bez problémů)

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba

Dne 4. prosince 2017 13:36 Václav Ovsík <vaclav.ovsik na gmail.com> napsal(a):

  On Mon, Dec 04, 2017 at 01:30:59PM +0100, Martin Hanek wrote:
  > Zatím jsem viděl ty vývody jen dole.

  Aha. No ja mel pak rozebrany nejaky vadny LCD monitor Acer a tam teda
  byly nahore. Jinak mi toho rukama moc neproslo.

  --
  Zito