Cary na LCD panelu

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pondělí Prosinec 4 13:46:47 CET 2017

Zdravím,

také se mi to na cca 6 let staré TV Samsung stalo, ale čáry nebyly přes
celou obrazovku. Nic se s tím dle mne dělat nedá...

(Nakonec jsem koupit Sony, ale z obrazu jsem byl zklamaný, a také neustálé
resety Androida otravovaly. Takže jí mají děti u Xboxu a opět jsem koupil
Samsung, jejich OS je zatím bez problémů)

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com