Re: OT Přepínání vysílačů FM rádia

Tomáš Hamouz hamouz na divesoft.cz
Pátek Srpen 25 17:14:01 CEST 2017

Že nástup digitalizace bude problém jsem tušil, ale že budou takovéhle problémy a v podstatě to nikdo neřeší mě dost děsí.
Blbé je že takovou oblastí kde se přepínají vysílače jezdím 2x denně :-((

Tomáš

 Od:   Daniel Valuch <balu na k-net.fr>
 Komu:   HW-news <hw-list na list.hw.cz>
 Odesláno:   25.8.2017 16:02
 Předmět:   Re: OT Přepínání vysílačů FM rádia

asi tak :-)

odkedy sa modulacia na vysielac prenasa digitalne su s tym problemy :-)
Aj hodiny v studiu musia ist o par sekund popredu, aby kym sa vsetko
rozbali, zmiesa, zbali, zakoduje, posle, rozbali, preposle, zabali,
strati, najde, rozposle, rozbali a nakoniec zvuk vyleze z radia bol
presny cas...
U stanic, ktore maju zodpovedneho seftechnika je obycajne posledny
zvukovy procesor az na vysielaci. Ten casto prijima digitalny stream,
komprimuje, limituje a stereokoduje. Nastavuje sa jednak oneskorenie,
ale aj spracovanie/farba zvuku, takze by to vsade malo hrat rovnako.
Vyzaduje to ale vela prace a nemale investicie... Na Slovensku poznam
len jedneho takehoto cloveka.

b.