Re: OT Přepínání vysílačů FM rádia

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Pátek Srpen 25 16:02:04 CEST 2017

asi tak :-)

odkedy sa modulacia na vysielac prenasa digitalne su s tym problemy :-)
Aj hodiny v studiu musia ist o par sekund popredu, aby kym sa vsetko
rozbali, zmiesa, zbali, zakoduje, posle, rozbali, preposle, zabali,
strati, najde, rozposle, rozbali a nakoniec zvuk vyleze z radia bol
presny cas...
U stanic, ktore maju zodpovedneho seftechnika je obycajne posledny
zvukovy procesor az na vysielaci. Ten casto prijima digitalny stream,
komprimuje, limituje a stereokoduje. Nastavuje sa jednak oneskorenie,
ale aj spracovanie/farba zvuku, takze by to vsade malo hrat rovnako.
Vyzaduje to ale vela prace a nemale investicie... Na Slovensku poznam
len jedneho takehoto cloveka.

b.