Re: [OT] Zahájení vývoje elektroniky v nové... firmě

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Sobota Srpen 5 17:38:51 CEST 2017

Prakticky jediná reálná možnost je nechat si firmu zřídit u právní
kanceláře která se na tyto věci specializuje a na finanční záležitosti
najmout daňového poradce. Ti vám též poradí se všemi (nebo aspoň
většinou) povinností vůči státu. Dále je též dobré mít vlastního
psychiatra nebo aspoň někoho komu můžete říkat "a oni mi dali deset
tisíc pokuty za to, že jsem neměl xxx (dosaďte libovolný absurdní
požadavek)". Co se týká utajení produkce před konkurencí, asi jediná
obrana je mít kompletně vlastní produkt, jehož komplexnost je nad
možnosti chápání jednotlivce :-) Čím víc se v téhle oblasti budete
pohybovat na hraně (pracovníci přetažení od konkurence, vytlačování
konkurentů identickým produktem za nižší cenu), tím víc budete sám
zranitelný, to už tak prostě je :-)
Aleš Procháska