Re: [OT] Zahájení vývoje elektroniky v nové... firmě

Karel M a8dtljb na gmail.com
Čtvrtek Srpen 3 08:14:03 CEST 2017

Velká či střední firma snad téměř vždy zatím vznikla z firmy malé. Rád bych
také dělal jen to co umím, než studoval zákony a řešil účetnictví, ale to
taky znamená, že o penězích pro mě rozhoduje někdo úplně jiný a v profesi
techniků, elektroniků a mcu programátorů to taky znamená celý život kupovat
jen ojetá auta, na baráku si dělat vše sám a nedejbože aby se lednička
posrala...
Karel M.