Re: Podpora 9 jehličkových tiskáren ve Window$

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Srpen 5 00:59:45 CEST 2017

A nevymýšlíte tak trochu něco, co je už dávno vymyšlené?
Snad každý SW pro CNC laser umí pálit obrázky v rastrovém režimu.
A když už by bylo z nějakého neznámého důvodu třeba znovu programovat
kolo, tak asi nejjednodušší je to přes formát BMP, je maximálně jednoduchý.
Co jsem viděl nějaké lasery s domodělným SW, tak rastr dělaly snad všechny
přes BMP.

To pálení by stejně asi řídilo nějaké PC, ke kterému bude připojený
příslušný
HW a jeho SW (např. Arduino s GRBL, LinuxCNC nebo Mach3 přes LPT port atd.).
Tak když už tam to PC je, tak je šumák, jestli to jakoby tiskne na
virtuální tiskárně,
nebo to ve formě G-kódu posílá třeba do toho GRBL.

PL