Re: [OT] Zahájení vývoje elektroniky v nové... firmě

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Středa Srpen 2 13:54:31 CEST 2017

Ja to spis mysle, tak, ze pokud to ten zamestnanec vymyslel, tak pak se
tezko muze firma tocit na tom, ze se to od ni dovedel. To bylo jen takove
rypnuti, kdyz uz je skoro patek... :)
PK