Re: [OT] Zahájení vývoje elektroniky v nové... firmě

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Srpen 2 13:32:11 CEST 2017

Myslel som to tak, ze A je zamestnanec a B je zamestnavatel... no dobre,
neviem to napisat dost dobre... nebude zo mna pravnik.

Da sa to pochopitelne napisat aj symetricky, ale v tomto konkretnom pripade
to nema prilis zmysel - nejako neviem vymysliet situaciu, v ktorej by
zamestnavatel poskodil zamestnanca tym, ze pouzije informacie, ktore sa od
neho v ramci vykonu jeho zamestnania dozvie...

wek