Re: [OT] Zahájení vývoje elektroniky v nové... firmě

Karel M a8dtljb na gmail.com
Středa Srpen 2 13:02:44 CEST 2017

Je to platný zákoník práce ČR, nově je tam teda kompenzace jen půl platu.
http://www.podnikatel.cz/zakony/zakon-c-262-2006-sb-zakonik-prace/uplne/
KONKURENČNÍ DOLOŽKA

§ 310

(1) Byla-li sjednána konkurenční doložka, kterou se zaměstnanec zavazuje,
že se po určitou dobu po skončení zaměstnání, nejdéle však po dobu 1 roku,
zdrží výkonu výdělečné činnosti, která by byla shodná s předmětem činnosti
zaměstnavatele nebo která by měla vůči němu soutěžní povahu, je součástí
konkurenční doložky závazek zaměstnavatele, že zaměstnanci poskytne
přiměřené peněžité vyrovnání, nejméně však ve výši jedné poloviny
průměrného měsíčního výdělku, za každý měsíc plnění závazku. Peněžité
vyrovnání je splatné pozadu za měsíční období, pokud se smluvní strany
nedohodly na jiné době splatnosti.