Re: [OT] Zahájení vývoje elektroniky v nové... firmě

Martin Úlehla ok9swl na gmail.com
Středa Srpen 2 12:28:58 CEST 2017

Můžu potvrdit, byl jsem v této situaci. Měl jsem v pracovní smlouvě
sjednánu konkurenční doložku bez kompenzace. Musel jsem proto při výpovědi
využít služeb právníka.

Nešlo mi tedy o získání oné náhrady (části platu po dobu platnosti), ale k
zneplatnění takto napsané doložky. Pokud Vám zaměstnavatel dá do smlouvy
konkurenční doložku, musí tam být také sjednána náhrada po dobu platnosti
této doložky.

Jaká je minimální výše už momentálně nevím - ani mě to nezajímalo, jelikož
pravděpodobnost že bych z bývalého zaměstnavatele cokoliv vyrazil byla
nulová.

Martin