Re: [MECH] Brzdění motorem

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Srpen 1 23:17:22 CEST 2017

No ono by to asi možná mohlo být oběma způsoby.
Pokud se otevře brzo, tak se stlačí jen jednou a pak projede otáčku
naprázdno.
Pokud by se otevřel naopak hodně pozdě, tak by se mohl stlačit 2x.
A kdyby byl úplně strašně chytrý, tak by mohl dokonce udělat
2 komprese a 2 výfuky během jednoho standardního 4-taktového cyklu.

PL