Re: [MECH] Brzdění motorem
Petr Labaj
labaj na volny.cz
Úterý Srpen 1 23:17:22 CEST 2017
No ono by to asi možná mohlo být oběma způsoby.
Pokud se otevře brzo, tak se stlačí jen jednou a pak projede otáčku
naprázdno.
Pokud by se otevřel naopak hodně pozdě, tak by se mohl stlačit 2x.
A kdyby byl úplně strašně chytrý, tak by mohl dokonce udělat
2 komprese a 2 výfuky během jednoho standardního 4-taktového cyklu.
PL
**************************
Dne 1.8.2017 v 23:00 Jindrich Fucik napsal(a):
> Dne 1.8.2017 v 21:34 Petr Labaj napsal(a):
>> Není to naopak? Neměl by naopak otevřít výfukový ventil brzo, aby
>> vzduch nemohl ve válci expandovat a vrátit tak část naakumulované
>> energie zpět?
>
> Teda musím nad tím hrubě přemýšlet, není to můj obor a tak to beru
> povrchně.
> Ale myslím, že je to pozdě ne? Protože vzduch expanduje při fázi
> výbuch a při té se ventil neotevře, při fázi výfuk se normálně otevírá
> hned dole, ale protože se otevře později, tak se provede kousek
> neužitečného stlačování.
> Mno v tuto denní dobu se mi to nechce hledat, nechám to na čtenáři.
> Stejně je to jedno a nakonec se z toho udělá jen teplo, jen je otázka
> kolik se ho udělá v které části a jak doputuje do chladiče a nebo snad
> do výfuku.
Další informace o konferenci Hw-list