Re: I2C zavaděč pro PIC18 (prosba o pomoc)

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pátek Duben 28 17:40:32 CEST 2017

To je nejake divne. Ted uz moc s PIC18 nedelam a nemam ani u sebe MPLAB.
Obecne:
bootloader musi mit svoji rezervovanou pamet ve FLASH a v RAM.
Stejne tak nova aplikace nesmi tyto oblasti vyuzivat. Oblasti pameti se
definuji v nejakem souboru. Jak se jmenuje s..., vypada nejak takhle:
DATABANK NAME=sfr0 START=0x10 END=0x17 PROTECTED //Special Function
Registers in Bank0
DATABANK NAME=sfr1 START=0x110 END=0x117 PROTECTED //Special Function
Registers in Bank1
DATABANK NAME=sfr2 START=0x210 END=0x217 PROTECTED //Special Function
Registers in Bank2
DATABANK NAME=sfr3 START=0x310 END=0x317 PROTECTED //Special Function
Registers in Bank3
DATABANK NAME=gpr0 START=0x20 END=0xFF //General Purpose RAM in Bank0
DATABANK NAME=gpr1 START=0x120 END=0x1FF //General Purpose RAM in Bank1

V tomto souboru si staci vyvorit rezervovane oblasti pro bootloader.
(Ted se nedostanu k PC se starym projektama, abych si to mohl nastudovat
vice)

Michal Gregor