I2C zavaděč pro PIC18 (prosba o pomoc)

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Pátek Duben 28 17:20:00 CEST 2017

Zdravím,

Už více jak týden se snažím napsat zavaděč pro PIC18, abych mohl nahrát
přes I2C program a pak ho spustit a provozovat.

Povedlo se mi napsat zavaděč, který nahraje do flash program a pak se
restartuje a po startu je předáno řízení už tomuto programu.

Přerušovací rutina však zůstává ta ze zavaděče a pokud je přerušení
jiného původu než I2C, předá se volání programu.

A zde jsem narazil, protože nedokáži oddělit RAM pro zavaděč a obsluhu
I2C od zbytku aplikace a dějí se mi hrozná zvěrstva jako přepis obsahu
dočasných proměnných, nevysvětlitelné vytuhnutí obsluhy periferií, které
ve stejném kódu bez bootloaderu se nevyskytují.

Zkoušel jsem nastavovat oblasti paměti v linkeru (k ničemu), vytvářet
bloky dat v kódu (funguje, ale jen pro jednodušší úlohy). Teď už jsem s
rozumem v koncích a z dokumentace k XC8 jsem nic nevyčetl :(

A tak volám o pomoc, klidně i placenou :(

Oja