[OT:] Patecni - Fyzikalni problem: helium a zvuky

Peter janiš peto.janis na gmail.com
Pátek Duben 28 12:21:52 CEST 2017

Otázka hodná piatkového obeda....

A čo tak mydlové bubliny? Pôjdu rovnako spodom ako vrchom?

V kombinácii s héliom v prípade úspešného odladenia, je to číslo hodné
Československo má talent!

Aspoň by v bedne medzi reklamami dávali už konečne "lešený prd".  :-)